AROMA - CENTRU DE EXCELENTA - Gastronomie si Tehnologie Alimentara - Cursuri de calificare gratuite

Eroare
  • JUser::_load: Unable to load user with id: 66

logo ABR

revista horeca

bilancia2

Acordă o notă articolului
(0 voturi)

Consumatorii tineri preferă vinul la doză

Wine-in-can1

Producătorul global de ambalaje din aluminiu pentru băuturile alcoolice şi răcoritoare, Rexam, a comandat un studiu dedicat consumatorilor britanci cu vârste cuprinse între 18 şi 34 de ani pentru a afla opinia acestora despre vinurile la doză. Rezultatele au fost pozitive şi a fost confirmat trendul în creştere pentru vinurile îmbuteliate în diferite ambalaje.

 

 

Wineincan
Consumatorii tineri de vinuri au arătat un interes crescut pentru alternativele de ambalare ale vinului, în special când vine vorba de comoditate. 62% din respondenţi au fost de acord că vinul ambalat la doză ar fi “un format convenabil”, iar 54% au confirmat rapiditatea cu care dozele se răcesc, astfel vinul putând fi consumat mai repede la temperatura dorită.
Wine-in-can2Deşi, vinul la doze este potrivit pentru consumul acasă şi ocazii special, 55% din respondenţi au suţinut că această formă de ambalare ar fi utilă pentru picnicuri şi consumul în afara casei.
Necesitatea ambalajelor convenabile indicată de consumatori a rezulat din întrebările despre multipaking. Astfel 58% ar cumpăra vin la multipack, cum este ambalată astăzi berea, pentru că oferă un control al cantităţii consumate individual, oferindu-le posibilitatea de a bea fără să deschidă o sticlă întreagă.
80% din respondenţi sunt interesaţi să aibă o varietate de vinuri la multipack, având posibilitatea de a gusta mai multe tipuri de vin fără a deschide sticle cu vinuri diferite. Reprezentanţii Raxam au declarat la Târgul London International Wine din luna mai, că deşi sticla va avea în continuare un rol important în ambalarea vinurilor, vinul la doză este perfect pentru consumul on- the-go, fiind mai uşor de transportat.

Sursa: Horeca.ro


sus

Galerie foto

img_5953
img_5953
img_3026
img_3026
japonezi_45
japonezi_45
angelopo50411_21
angelopo50411_21

Promo

Revista

Revista87

Banner
Banner

Login