AROMA - CENTRU DE EXCELENTA - Gastronomie si Tehnologie Alimentara - Cursuri de calificare gratuite

Eroare
  • JUser::_load: Unable to load user with id: 66

logo ABR

revista horeca

bilancia2

Acordă o notă articolului
(0 voturi)

Peste 3000 de vizitatori la GoodWine

goodwine vinTârgul Internaţional de Vinuri GoodWine care s-a desfăşurat în perioada 11-13 martie la Bucureşti, a atras aproximativ 3500 de vizitatori. Ajuns la a cincea ediţie, târgul s-a bucurat de o participare consistentă: 35 de producători de vin, importatori, distribuitori şi companii din domenii conexe. Participare activă la Goodwine au avut şi somelierii, care prin intervenţiile de specialitate avute în timpul show-urilor gastronomice, au facilitat simbioza între vinuri şi produsele culinare.

Vizitatorii au putut degusta o gamă largă de soiuri de vin, din cele peste 350 prezente la târg, iar cele 50 de vinuri care au fost lansate în premieră la târg au captat atenţia vizitatorilor GoodWine.

vin10

Târgul a reprezentat un prilej pentru Federaţia Somelierilor din România de a promova meseria de somelier: „GoodWine reprezintă pentru Federaţia Somelierilor din România un portal de reprezentare a vinurilor de calitate, o oportunitate de a lega noi conexiuni, dar mai ales de a promova meseria de somelier. Pentru a înţelege vinul trebuie să ai o relaţie personală cu acesta, iar GoodWine ştie să creeze atmosfera necesară”, a declarat Sergiu Nedelea, preşedintele FSR. Împreună cu Federaţia Bucătarilor din România, FSR a realizat asocieri inedite ale preparatelor culinare cu vinurile prezente în cadrul târgului.

vin3

Nu doar vizitatorii au fost mulţumiţi, ci mai ales expozanţii: „Pentru noi a fost un târg internaţional în adevăratul sens al cuvântului. Am semnat contracte cu achizitori din Japonia şi Cipru. Pot afirma că din punctul nostru de vedere a fost o ediţie reuşită”, a declarat Cătălin Grecu, Director Marketing la Compania Cotnari, Partener Oficial al Târgului Internaţional Goodwine.

Urmatoarea ediţie a târgului de vinuri GoodWine va avea loc în luna noiembrie 2011. Evenimentul este organizat de Proactive Business Communication.

sus

Galerie foto

img_1723
img_1723
img_4470
img_4470
unox_87
unox_87
angelopo50411_80
angelopo50411_80

Promo

Revista

Revista87

Banner
Banner

Login